Starostlivosť o zákazníkov

 

Naša spoločnosť Z+M servis a.s.  kladie veľký dôraz na kvalitnú osobnú starostlivosť o všetkých našich zákazníkov.

 

Zaistenie starostlivosti o zákazníkov má na starosti náš odborný tím obchodného oddelenia. 

Obchodný tím je zložený z obchodných zástupcov, ktorý pôsobia priamo u zákazníkov v teréne a z obchodných asistentiek, ktoré zabezpečujú jednak podporu obchodným zástupcom, ale hlavne majú na starosti operatívnu komunikáciu so zákazníkmi. 

V praxi to znamená, že každého nášho aktívneho alebo potencionálneho zákazníka má na starosti príslušný obchodný zástupca spoločne s jeho asistentkou. 

Vďaka tomu má každý náš zákazník zaistený komfort "svojho" tímu, ktorý reaguje na jeho požiadavky, podnety a potreby. 

Rovnako ako je našou snahou komplexné tlačové riešenia na mieru, tak aj spôsob jednania a obsluhy našich obchodných partnerov sa snažíme o to isté. 

Z tohto dôvodu u nás nenájdete unifikovaný systém spracovania ponuky, objednávky a dodania služby alebo tovaru. Preto po dohode s Vami vytvoríme kombináciu všetkých našich možností tak, aby ste sa cítili čo najkomfortnejšie. 

Jeden z možných modelov vývoja obchodných prípadov od prvého kontaktu až po naviazanie dlhoročnej spolupráce.

Po prvom telefonickom rozhovore, ktorý vznikne buď z vášho dopytu alebo Vás naopak oslovíme prostredníctvom jednej z našich asistentiek obchodu, asistentka s Vami dohodne informatívnu nezáväznú schôdzku s naším obchodným zástupcom. Ten sa dostaví v dohodnutý deň a hodinu do vašej firmy ale sídla úradu.

Následne s vami po krátkom predstavení našej spoločnosti preberiete vašu aktuálnu situáciu a podľa toho navrhnete vhodné riešenie.

Po tejto prvej schôdzke od nás dostanete písomne konkrétnu ponuku s navrhovaným riešením a popisom všetkých podmienok spolupráce.

V prípade akceptácie ponuky prebehne prvá objednávka alebo testovacia fáza s cieľom vyskúšať ponúkané služby a produkty.

V rámci ponuky dostanete samozrejme i kontakty na obchodnú asistentku, ktorá s vami alebo s kontaktnou osobou vo vašej spoločnosti bude po naštartovaní spolupráce riešiť prevádzkové záležitosti ako sú objednávky, fakturácia a prípadne reklamácie. 

Obchodní zástupca, s ktorým ste dohodu o spolupráci naviazali, je samozrejme aj naďalej zodpovedný za vašu spokojnosť a rieši s vami všetky nové vzniknuté možnosti rozvoja alebo úpravy spolupráce. Súčasne je tiež spoločne s pridelenou obchodnou asistentkou Vašim kontaktným dôstojníkom, ktorý za Vás rieši všetky požiadavky plynúce z našej vzájomnej spolupráce.

Ako objednať?

Tovar alebo služby môžete u nás objednať, podľa toho čo Vám najviac vyhovuje:

  • Osobne, prostredníctvom OZ, pri pravidelných cyklických návštevách, kde súčasne privezieme alebo odvážame prázdne tlačové kazety
  • Telefonicky, emailom, faxom, cez e-shop

Ako dodávame?

Tovar našim zákazníkom dodávame zdarma na miesto určenia a je možno kombinovať niekoľko možných dodávok:

  • " Osobne prostredníctvom OZ, pri pravidelných návštevách podľa vopred dohodnutého intervalu
  • Prepravná spoločnosť UPS, DPD, Slovenská pošta
  • Dodávky formou konsignačného skladu, kde Vám naskladníme dostatočnú zásobu spotrebného materiálu a budeme pravidelne tento stav skladu dopĺňať
  • Osobným odberom v Z+M servis

Ako riešime reklamácie?

Reklamácie riešime na základe vašej požiadavky výmenou kus za kus do 24 hodín.

Servisné podmienky a reakčnú dobu môžeme špecifikovať servisnou zmluvou.